Een klachtenprocedure klinkt wat zwaar en bureaucratisch. Overigens los je een klacht niet via een procedure op maar met begrip en goede wil.

Voordat we je klacht oplossen zeggen we sorry. We zijn niet onfeilbaar en ook wij slaan de plank wel eens mis. De grootste fout die je bij een klacht kunt maken is niet snel voor een oplossing zorgen. En daar hebben we jou ook voor nodig. Want hoe sneller je ons informeert hoe sneller de oplossing wordt aangereikt.

Hoe nu verder?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met ons kantoor. Stuur een email naar info@spaardersverenigd.nl en in no time krijg je een reactie.

  • Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze financieel adviseur aan. Je kunt hem mailen via peter.trompert@icloud.com of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.

        SpaardersVerenigd  T.a.v. de heer P.J. (PJ) Trompert Kraanspoor 50 1033 SE Amsterdam